Derya38Ba Kızlaaaar yardımcı olun lütfen 4 ay önce doğum yaptım ilk adetim 4 nisanda oldu bugün 19 Mayıs hala tık yok normal mi sadece anne sütü ile besliyorum bebeğimi ek gıda veya formül sütler kullanmıyorum var mı böyle bişi yaşayan?????
YagmurAnnesi Derya38Ba hava değişimi stres bunlar gecikmeye neden oluyor ama biraz fazla uzamış sanki normalde hiç gecikme olmuyorsa test yapın
Denizyildizii Derya38Ba cnm doğumdan sonra düzensizlik olabiliyor 1 sene hiç adet görmeyen bile oluyor sen yine test yap ama olduğunu sanmıyorum
Derya38Ba Siibeell Zumra12345 😢😢😢😢🥺🥺 yaaaaa ben çok ağlarım valla. İstemiyorum gebelik falan hem korunuyorduk . Canım ben adetim geciktikten 2 gün sonra test yapmıştım öğleden sonra, negatif çıkmıştı ama 10 gün oldu gecikme ben çok ağlarım gözlerim dolu dolu yazıyorum
Sadiyy35 Siibeell benim arkadaşımda doğumdan sonra ilk adetinde hamile kaldı aslında bi yandan iyi bi yandan zor
Siibeell Derya38Ba benimde bekledigim bi gebelik değildi bizde korunuyoduk, 2 hafta agladım bende 😂😂 sonradan alışttım şimdide dogukdan sonra napıcam diye düşünüyorum 😂
Derya38Ba YagmurAnnesi tam bayramın 1.günü adet olmam gerekiyordu iki gün gecikme olunca test yaptım negatif çıktı ama hala adet olmadım ooof kafam bi ton
Derya38Ba Denizyildizii inşallah yoktur rabbim günah yazmasın ama şu an istemiyorum daha yeni doğum yaptım biraz olsun olumlu bakamıyorum yurt dışında yaşıyorum 1 buçuk yıldır ailemi göremedim gebelik varsa Türkiye’ye gidemicem yine ben çok üzülürüm
Anne2_ Derya38Ba evet ben varım bebeğim 7 ay 7 günlük 40 çıktı hiç adet olmadım daha süt koruyor diyorlar ama böyle olurken daha çabuk gebe kalınıyormuş çok dikkat ediyoruz eşimle sende dikkat et.
Derya38Ba Anne2_ emzirirken adetin en çok ne kadar gecikti ?? Ve geciktiği süreçte adet ağrıları çektin mi olmamana rağmen??
Anne2_ Derya38Ba kuzum ben 40 ımdan sonra hiç adet görmedim tahmin ediyorum ki 40 içindeyken ortalarında adet kanaması oldu yine ama 40 bitti adet olmadım ama her ayım geldiğinde adet sancım oluyor sanki şimdi adet olcakmışım gibi hissediyorum ama yok olmuyorum bende bebek emziriyorum ondandır heralde
Derya38Ba Anne2_ oh vallah içimi rahatlattın ben testte yaptım bi hafta önce negatifti ama 3 gün sonra tekrar yapıcam umarım yoktur Allah isteyenlere versin bana da iki yıl sonra versin😁şu emojiyi koyarken bile tedirginim rahatça gülemiyorum stresten
Derya38Ba Anne2_ merhaba canım geçen post paylaşmıştım emziriyorum adetim gecikti diye bugün 10 gün oldu gecikeli az önce test yaptım negatif çıktı. Heralde emzirmeye bağlı gecikti adetim demi?
Anne2_ Derya38Ba merhaba canm kesinlikle ondandır o zaman senin adına mutlu oldum hayırlısı ile bebişini büyüt sonra kardeş yapın ona 😊 bende daha olmadım ve hamile değilim hatta ilginçtir sahte mide bulantısı halsizlik bile yaşadım bu aralar dedim hamilemiyim yok değil emziriyoruz ya hormonlar değişik çalışıyor 1 seneye kadar hiç olmayan yada olup aralıklı adet gören anneler var yinede süt korur diye güvenmeyelim iyice korunalım 😊