Beyza070707 ya maalesef ben de beş yıl önce bir ameliyat geçirdim dr hatası yüzünden az kaldı ölüyordum, o yüzden güven sorunu yaşıyorum, mesela medikal parka da ne kadar iyi dr olursa olsun gidemiyorum ben. Olimpostaki dr.u tesadüfen bulduk, arkadaşlar bizim ilk doğumdaki dr fena değil vs deyince değiştirmedim ama artık çok sıkıldım. Tiroid sorunum var adamın umrunda değil dahiliyeci baksın diyor, bulantıdan günlerce aç kalıyordum bişey olmaz deyip geçiyordu, kan uyuşmazlığı var bir diyor test iğne vs yapcaz bir diyor yapmıcaz, kayınvalidemlerde kedi var bana toksoplazma testi yapılmadı 20. Haftada olmama rağmen… adam yaşamaktan bıkmış sanki
Yani bazen benim güvensizliğimden mi adamda sorun yok da ben mi abartıyorum diyorum. Siz ne düşünüyorsunuz sizce normal mi bu tavırlar