Kbra1234 telefon konusunda ara ara sıkıntı yaşıyordum ben de ama şükür 2 3 haftadir ne zaman arasam hemen açılıp dönüş yapılıyor dediğim gibi ben de sadece nehir hoca icin gidiyorum bide basaksehirden Eyüp sultana düşünün bankoda tek bir kişi var onun da sıkıntısı sanırım oluyor hem telefon hem randevu bilgi aşamasında