Dün kontrolüm vardı. Doktorum plasentamın asagıda olduğunu söyledi
zamanla yukarı çıkacağını dile getirdi ama herhangi bir uyarıda yada ilac tedavisinde bulunmadı
- hafta da ben gibi plesantası asagıda olanlar nelere dikkat etti
Yavas yavaş yürüyüşlere başladım yürüyüş yapmak etkiler mi .