NezaketKahraman benimde böyle bi sıkıntım var genellikle sabah uykudan kalkınca oluyordu ellerim ve ayaklarım ama yüzümde bir şey yok. Doktora gittim tahlil yaptı ama yüzümde bir şey olmadığı İçin çok mu geziyorsun dedi gezmekten olmuştur yoksa yüzündede olurdu dedi. Bi ilaç verdi vitamin b12 b6 filan yazıyor kutuda kullandığımdan beri iyiyim. Bi doktoruna görün canım