Yasemin_83 senaynurbayoglu aşı doğumdan sonrada devam ediyor aslında, tüm dozlar toplam 2 senede 5 doz olarak yapılıyor. Eğer hepsini olursanız 10 yıl içinde kaç doğum yaparsanız yapın aşının koruması devam ettiği için yeni aşı yapmıyorlar.
YuvarlanamayanPandaa senaynurbayoglu ben ilk oğlumda hepsni vuruldum tam olarak 4 yıl geçti şuan 2 ye hamileyim son 1 aşım kalmış doğumdan 4 yıl sonra dun onuda vuruldum başka hiç aşı vurulmayacagım birdahaki doğumumdada bundada olmayacagım