Herkese merhabalar. Sonunda bende buraya dogum hikâyemi yazıyorum şükürler olsun🙏🙏🙏🥰 17 mayıs sabah 9 buçukta ameliyathane aldılar hazırlıklar yapildi sondayi taktilar hafif bir yanma oldu sürekli tuvaletin varmış gibi hissediyosun sonra sedyede uzandim yarim saat kadar bekledim. Ameliyathaneye aldılar herşeyi çok sakin çok güzel anlattılar anestezi doktoru spinalle ilgili bilgileri verdi sonra oturdum iğneyi yaptilar hissetmedim desem dogrudur 😄 anesteziden sonra yatırdılar hemen bacaklarim yavaş yavaş ısındı ve uyuştu. Çok korktum çok panikledim ama şükür herşey çok güzel gecti. Doktorum geldi başlıyoruz dedi ve çok kısa sürede bebegimin sesini duydum herşeyi anlattılar sürekli konuştular benimle. Herseyi hissettim sadece karnıma bastirdiklarinda biraz canim yandı ama hepsi geçti gitti🥰 bebegimi getirdiler hemen yanima. Çıktıktan sonra ilk yürüme gerçekten çok zordu ama çabuk toparlayabilmek için de bunu sık sık yapmak gerekiyor 😐 uyusukluk geçince sondayi cikarttilar birkaç adım attim yattim tâbi agrilar basladi ilaclar vs bugün evimdeyim tabiki zorlanıyorum sutum gelmiyor daha dogrusu çok az ama sık sık emziriyorum buda bebeğe yetiyormus doktorlar bunun normal oldugunu ve emzirmeye devam etmem gerektigini söylediler. Biraz da yara oldu halbuki krem kullandim çok 😐. Benim hikâymde böyleydi kızlar. Allah isteyen herkese nasip etsin allah sağ salim kucaginiza almayı nasip etsin3insallah sormak istedikleriniz varsa cevaplayabilirim ❤❤