dilsinati Arkadaşlar merhaba bugün ense kalınlığına ve burun kemiğine bakılacak yarında hastanede kan verilecek. Sorum şu; bugün ense kalınlığı ölçülürken tok mu olmam lazım? Ve idrara sıkışık mı olmam lazım?
Sevgi_123 dilsinati Hayır canım fark etmiyor idrar sıkışık olmana da gerek yok büyümüş artık bebek görünür ben hiç ulturasona girerken idrara sıkışık girmedim burda duyunca da çok tuhafıma gidiyor
orkidehaniimm dilsinati merhaba aç ya da tok farketmiyor benim doktorum tok gelmemi ve muayene öncesi çikolata yememi söylemişti ama her doktor farklı tabi🤷🏻♀️ temiz sonuçlar alırsın inşallah🙃
Mercimekinannesiii Ben aç gittim küçük sıpa adla hareket etmedi kesinlikle tok git canım doktor yemek ye tekrar gel demişti bana 😅