Kızlar doğum yapalı 5 gün oldu ama anca kendime gelebildim sürecim biraz ağır oldu günler önceden Hastanelere gitmeye başladım gebelik şekerim için nstye bağlanıyordum doğumdan 1 hafta önce nstde sancılar çıkıyo ama bende tık yok çatı muayenesinde 1.5 cm açılmamda var ama ben iyiyim doktorlar hastaneye yatış yapalım dediler kabulde etmedim ne zaman olacağı belli değil 1.5 cm açıklıkla 3 gün gezdim bi gün gece ayaklarım buz gibiydi donuyordum hafif adet ağrım varmış gibiydi lavaboya gittim hafif kanamam var tabii sabahı zor edip hemen doktoruma gittim bişey yok bunda dedi nstye bağlandım bu kez sancılarım abartılacak derecede görünüyor ama yine iyiyim ben😂 açılmamda 2 cm tekrar hastaneye yatış önerdilar kabul etmedim bayramın 2.günü hastaneden çıkıp eşimin abisine gittik oturduk çay içtik kanamam var hafifte sancı ama normalim eve döndüm çamaşır katladım evde iş yaptım o halimle hiç birşeyim yoktu suyum gelene kadar bi anda bi pıt sesi ve suyum geldi hemen hastaneye gittik amaa açılmam yine yok dediler odama geçtim beni uyku sardı ve sancılar başladı 2 saat sancıdan sonra 10 cm açılmam oldu ve ıkınma isteğim geldi 😱 ama bebeğimin kafası kemiği geçemiyormuş orada çok zorlandım ve doktorum doğumhaneye aldığında benim ıkınmam bitmişti biraz doktor maduruda oldum ve şuan kesiklerim var arka makatımda kas hissiyatım yoktu cerrah ameliyatı oldum 😔😔 aslında çok basit olacak bi doğum bi hatadan dolayı çok farklı yönlere gitti şükür sağlıklıyız ama bu duyguyu yaşamak bambaşka inşallah hepiniz yaşarsınız kızlar🥰🙏🏻 İnşallah ağrısız dikişsiz geçer her güzel şeyin bi zorluğu vardır diyorum🥺