Kızlar ikinci çocuğa hamileyim. İlkinde 6.haftada başlamıştı bulantım bunda olmadı oh dedim yırttık ama 11+2 yim birkaç gündür bulantılarım başladı maalesef her şeyden tiksiniyorum çocuğuma yiyecek hazırlayamıyorum resmen. Böyle olan var mı ne zaman geçer acaba?