Rabiaduymus tamamen geçmiyo maalesef ama kişiden kişiye de değişiyodur bilemem, ben sabah resmen acıyla uyanıyordum kollarımı kesesim geliyodu, soğuk suya tutuyodum biraz hafifliyordu anca öyle rahat edebildim biraz. Bir de ödemden oluyo şişlik suyu bol bol iç, ben biraz azaltınca 1 ay içinde 4 kilo birden alıp şiştim ona bağlıyorum bu durumu 🤗😬