sadiye_1 Kızlar merhaba 5+4 um ıkı gun once doktora gıtım kesenın yanındda kanama alanı var dedı cok korktum dusuk sebebi mı bu kanama alanı neden oluyor
Aysrnn Canım benimde öyleydi hap ve ilaç vermişti telaş yapma ama önlemini al ben yaklaşık 10tane iğne oldum birde Protestan hap kullandım şu an 32.haftaymdayim .
sadiye_1 Ya doktorum kese yanında kanama alanı var ılac verıcem ılıskıde bulunma dedı baska bsrsey demedi o ankı saskınlıkla bende sormadım kanamam olmuyor ama kese yanında kanama alanı gorundu ultrasonda
Aysrnn sadiye_1 sağol canım inşallah doktorun dediklerini dinle yoksa sendede kanama olur iğne verse çok iyi olurdu . İlaçlarını ihmal etme ilişki girme yatbuzan sıvı tüket bol bol