Merimericik Ağustosun ortasi benimde nasipse. Herşeyi tamam bi yıkayıp ütüleme kaldı. Sıcak olucağı için kısa kollu zıbınlara yöneldim genelde. 0 3 ay eşyası daha çok var şuanlık. 3den sonrasını pek abartmadan aldım. Havanın durumuna göre bakıcam çünkü ihtiyac halinde. Alt pijama tarzi çesit almak gerekiyor zıbınların üstüne sıcakta iyi olur. Hastane çıkışları, battaniye, mendilleri, eldiven ve sapkaları, çorapları, bakim malzemeleri, bezi, emziği öncelikli ihtiyaclar. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲😊