Günaydınlar hanımlar bir haftadır ayak parmaklarimda uyuşma karıncalanma var gözle görülür bir şişlik yok bir haftadır hiç geçmedi ve sadece iki ayagimin tüm parmakları bu durumda hafif hissizlik var doktor randevusu alamadım henüz randevusuz gitsem bakarmi bu konu da da bilgi verirseniz sevinirim