Aloneanqel Alyas22 38+5 de hala kasılma ve sancım yoktu sezaryen ile doğum yaptım canım. Herkesin ki aynı değil sanırım 😃 ben de bekledim sancım gelsin normal doğum yapayım ama olmadı 😔