36+2 yiz 1 haftadır aşırı ağrı ve zorluk yaşıyorum. İkinci sezaryenim olcak nasipse. Sanki açılmam varmış gibi bebeğimi vajinada hissediyorum. Çatı ağrısı, bel ağrısı aldı yürüdü. Yarın son kontrolüm var nasipse gün verecek doktorum. Ama benim içimde kocaman bir his, beni yarın acil doğuma alacaklar gibi hissediyorum. Allah hepimizin yardımcısı olsun 🤲