Bebeğimin 34. Haftaya kadar herşeyi çok normalden 34. Haftadaki kontrolümüzde böbrekte hafif genişleme görüldü kizlar doktor endişelenecek bişey yok erkek bebeklerde çok sık karşılaşıyoruz dese de ben çok evham yaptım o günden beri şuan 37+1 haftalıgiz hala aynı durumda böbrekler. Başına böyle bı şey gelen var mı acaba nasıl bı yol izlediniz neler oldu ?