3 gündür süren belden ağırlarım vardı fakat ben sancı olduğunu düşünmedim yalancı sancıdır dedim geçtim. 39 haftalık hamileyim devlet hastanesine gittiğimde bebeğimin yaşamayacağını gerilik olduğunu karın bölgesin de vs vs söylemlerinde bulundu. Etlik lokman hekime geldim son 1ay. Doktor biraz kilolusun bu yüzden normal tavsiye ediyorum dedi, bekledik gün saymaya.. dediğim gibi 3 gecedir 8 dakka aralıklarla sancı giriyordu ben aldırmıyordum. Dün gece 12 de yattım ve 1de çok şiddetli bir ağrıyla uyandım. Direk duşa girip hastaneye gitmemizi söyledim annemle babama eşyaları aldık çıktık yola. Buraya gelince doktor alttan muane etti açıklık 6 cm dedi yatışı yapalım dediler. Yatışım yapıldı hem Ntsye bağlandım hemde sancı geldikçe alttan kontrol edildi. Bebeğin geldiğini doğum haneye gideceğimizi söylediler. 10 dakika içersinde Yavrumu kucağıma aldım. Saat 2 de dünyaya geldi ballı katmerim. Ağrı’da oldu sancı da bunu anlatmayacağım ama, herkesin acı eşiği farklı. Sadece demek istediğim Rabbim alnımıza yazınca o istese de durmuyor. Rabbim tüm hepinize hayırlı güzel doğumlar nasip etsin, isteyenlere de kucağını doldursun inşAllah 🙏🏼♥️ Sağlıcakla kalın🥰 Dualarınızı da eksik etmeyin ben size siz bana 🙏🏼😇