12+3 haftalık hamileydim. Dün kontrole gittiğimde maalesef bebeğimin kalbinin durduğunu öğrendim. Bebeğim rahim ağzına çok yakın olduğu icin dusuk riski yaşıyordum. 5. Haftadan itibaren progestan kullandım. Cumartesi günü kürtaj olucam. Rahim ağzına yakın olduğu icin doktor kanama çok fazla olabilir riskli bir kürtaj olabilir dedi. Gercekten çok üzgünüm. Benim icin acı bir tecrübe oldu.