31+4 haftadan herkese merhaba 2 3 günden beri geçmeyen ağrım var di kızlar sağ tarafımda yumruk gibiydi 1 2 kere hastaneye geldik anlamadılar serum taktılar sonra artık ben bu sefer fenalasinca dün baktılar hemen uroloji doktoru anladi allah razı olsun ameliyat olmam gerekiyordu cok korkuyodum kendimden yana değil kızımdan yana sonuçta ilk hamileyim şunun şurasında doğuma ne kalmış herneyse daha sonra dün öğlenden sonra stent ile vajinamdan girdiler ben hiç bisey duymadim tam bayitmislar ameliyat 20 dk fln sürmüş uyandimda o ağrı yoktu içimden iyikide olmusum dedim Allah bir değil bin kere razı olsun onlardan sadece 2 gündür hastanedeyim bugün çıkicam insalalh kizimda gayet saglikli tek sıkıntım orası biraz idrar yaparken yanma olsun böbrek ağrısı kat kat bir ağrı varmj boyle bir şey yasayan kizlarr