B_sargin38 kendinizi kasmazsaniz hic bir sey olmaz. Ne bel agrisi, ne bas agrisi en ufak bir agri hissetmedim. Ameliyat sirasinda birsey hissediyorum diye bir durum olmuyor ya millet lokal olarak bobrek nakli yapiyor artik elalemin abartmasi kimseyi dinlemeyin o andan mahrum olmayin korkunuza yenilip. Bebege kavusma anini yasayin bence