Cansu-13 Panlanlı sezeryan olucam çok heyecanlıyım ama en çok kızım ben yokken ağlarsa diye üzülüyorum dua edin bana 🤲
Nuresra Cansu-13 Rabbim hayırlısı ile sağlıkla sıhhatle bebişini kucağına alabilmeni nasip etsin inşallah 🌹😊 şimdiden hayırlı olsunn ❤️
Efuli21 Cansu-13 Sağ salim kucağına alırsın inşallah annesi merak etme en fazla yarım saat ayrı kalırsınız büyük ihtimalle
Cansu-13 Efuli21 hayır 3 yaşında kizim var o bensiz hiç durmaz onun için üzülüyorum arkama baka baka hastaneye geldim 🥺
Efuli21 Cansu-13 ah annelik ne zor meslek gerçekten bir insan kaça bölünür şahit oluyoruz Allah’ım kolaylık versin bacım tez zamanda bebişinle kızının yanına evine dönersin Sağ salim inşallah ❤️