Selamlar, 20 haftalık hamileyim 16. Haftamdan sonra demir(ferium), magnezyum(magosit) ve dekavit ilaçlarını doktorum verdi , diğerleri tamam da magnezyum icmemem konusunda uyarıldı acaba ne kadar doğru ve de sabah uyandığım da daha şiddetli olmakla beraber ayak parmaklarımın altında ki kaba et kısmı.cok ağrı yapıyor üzerine basamıyorum.sanki saatlerdir topuklu ayakkabı giymiş gibiyim, bazen de sağ ayağımda sis oluyor açana ilaçlarla bağlantılı mıdır yoksa farklı bir sebebi olabilir mi, gün içinde bazen çok hareketliyim bazen az bazen de normal ama genel de normal.. Ne yapmam gerekiyor? şimdiden teşekkürler