zumraylayolculuk_1 Ahmet beyazıt çok iyi bir doktor ben ona gidiyorum hastanede aynı bölümde çalışan bir yakınım onu önerdi. Doğumu ameliyatı tanıları herşeyi çok iyi dediği için oraya gidiyorum. Birde derya diye bir doktor önerdi ama ona sıra bulmak mümkün değil zaten. Ahmet beye de zor bulunuyor poliklinikte en kalabalık doktor bi kendi bi derya. O yüzden muayene vs hızlı oluyo sorularına cevap veriyo sakince dinliyo tatlı bi adam sadece hızlı. 😀 burda biri yazmıştı mehmet açıkgöz e gidiyormuş çok ilgiliymiş tatlı dilli diyodu. Onları düşünebilirsin.