Kızlar 1 hafta oldu olcak karımda coklukla olan bı kaşintı var daha öncede burda post actım , hastaneye gittim bayagı kan aldılar dogru duzgun bakan olmadı ama bişey yok dendı , ama gecmıyor farklı kremler denedım gecmıyor saatte bir başlıyor ama en cok karnım kaşinıyor , varmı durumu yasayan beni uykumdan uyandırdı ınanın