denizkizim Sem-a canım naptın açılman ilerledi mi. bu gece 5 dk da bir sancım geliyo diye ben de acile gittim açılma 1 cm di yatış dediler istemedim eve geldim sancılarım azaldı şimdi 39+0 ım
Sem-a denizkizim açılmam ilerlerdi sabah 5 cm oldu 11 gibi de doğum yaptım normal oldu Allah herkese nasip etsin inşallah çok ama çok zor
seyram Sem-a yaa gözünüz aydın olsun Allah sağlıklıca büyütmeyi nasip etsin inşallah. Darısı başımıza artık sıra yavaş yavaş bize geliyor sanırım bir avazfa bizde kurtulalım artık, inşallah 😷😑❤️