Ozge2718 benim doğumum nasipse temmuzda, ben kısa kol aldım hastane için. Yani bir tane uzun kol da aldım sonrasında giymek için ama onu hastaneye götürmeyeceğim. Hastaneler yaz kış çok sıcak oluyormuş. Ben her ihtimale karşı evden bi tane hırka koyacağım. Onun harici geceliği de pijamayı da kısa kollu koyacağım. Nerden aldığıma gelirseniz lcw den aldım ve hepsi çok güzeller çok memnunum. İsterseniz fotoğraf yada link atabilirim 🌸