SeyTug Ben yaptırdım. Bebek kilo olarak hep fazla çıkıyordu bizde iyi besleniyor zannedip seviniyorduk ama şeker testinde anladık ki benim gebelik şekerim varmış ve bu şeker yüzünden bebek irileşiyormuş. Sadece irileşmesi değil onun dışında bir sürü risk taşıyor gebelik şekeri çıkması. Bende şeker çıktığından beri diyetisyen eşliğinde yediklerime dikkat ediyorum. Hem benim kilo alışım düzenli ve kontrollü oldu hemde bebeğimin irildiği gitti şimdi haftasıyla uyumlu kiloda çıkıyor çok şükür. Şeker yüklemesi yaptırmasanız bile sizin ve bebeğinizin sağlığı için şekerli ve nişastalı gıda tüketiminize dikkat etmenizi şiddetle tavsiye ederim.
AytenFaruk Bende yaptırdım şekerim çıkmadı çok şükür. Sağlıkocağı ücretsiz yapıyor. Eczaneden 50 gr glikoz alıyorsun sıvıyı içmeden ve içtikten 1 saat sonra kan alıyorlar o kadar 🤗