hanibazen ne yasamadım ki😬
sezeryan dogum yaptim, odamin oldugu katin tavani su damlatiyordu altina kova koymuslar yerler islak hic demiyorlar sezeryanli insanlar var ya kaysa? Odamda ki tuvalet lağım kokuyordu yuzlerce kez soyledik bi temizleyn bisey yapin yapmadilar en son ablam deterjan alip doktu tuvalete banyoya kokuyu bastirmak icin.
yatagima kan bulasti ablam gorevliye soyledi yatak leke oldu degisirmisiniz diye tam 1 saat sonra soylene soylene geldiler ve ablama diyorlar ki su kadarcik leke icin mi bizi cagirdiniz.
ben cumartesi sabah dogum yaptim pazar gunu 9da evdeydim kavga ettim imza atarak kendimi taburcu ettirdim sonrasinda da sikayet etmedigmiz yer kalmadi