Benimde ilk çocuğum erkek oldu bu kız çok sevindim. Kaynanam geçenlerde ilkine hırka ördü sağolsun mavi renk 🙄 görümcem dedi krem falan yapsaydın belki kız olur oda giyer yok erkek dedi kız çıktı 😄 sonra bu kız diye bidaha örmeye başlamış sağolsun onuda krem örüyo dediki pembe falan örmedim belki erkek olur 😔 gülermisin ağlarmısın kız diyorum hala belki yanlıştır erkektir kafasındalar erkek var Allah a şükür buda kız ne güzel işte 🤷🏻♀️ Kalan kremle patik örmüş uçlarınada mavi fiyonk yapmış kesicem onları iğrenç duruyo kreme mavi erkek gibi 😄😄😄