ozg01 Çok beyaz tenliyseniz çatlaklardan korkmayın. Çünkü sedef rengine döndüğünde görünmeyecekler bile. Benim hamilelikte değil ama doğumdan sonra sütüm birden inince göğüslerim o kadar büyüdü ki bir anda iki göğsüm de paramparça oldu. Ne kadar sonra rengi normale döndü hatırlamıyorum ama şu an benden başkası anlayamaz. Ben de çok beyaz tenliyim. Bu arada hamilelik boyunca sadece karnımı nemlendirmiştim. Göğüslerime bir şey sürmemiştim. Karnımda hiç çatlağım yok. Göğüslerime sürmüş olsam bir anda çok hızlı büyümeye rağmen çatlamayı önler miydi, bilemiyorum.🤔( Bu arada iki göğüs başının çevresinde daire şeklinde demişsiniz, benimkiler göğüs başına dik şekilde. Hani resim yaparken güneş çizerdik, etrafına ışın yapardık ya, öyle.😅 )