Melisaalagoz Hanımlar dalinin sıvı deterjanını aldım bebegimin eşyalarını yıkadım ama ıslakken koku vardı kurudu biraz bile kokusu kalmadı niye anlamadım şu an hiç kokmuyo yıkanmamış gbi uni baby mi alsaydım acaba
Rabia_kahvecii Melisaalagoz bence en güzeli ilk 4 ay hacışakirin rendelenmiş deterjanı en güzeli mis gibi kokuyor 🙏🏻🌸
NeSeli_Biyolog Melisaalagoz bence kokmamasi daha iyi deterjan ne de olsa kalıntı kalmaması lazım. Hem o koku yenidoğan bebekleri rahatsız edebiliyor.
Deletedmom_5 Melisaalagoz canım üstünde %0 parfum yazandan aldıysan kokmuyor bende onu kullanıyorum zaten kokmaması daha iyi kokunca daha temiz olmuyorki sadece boşuna parfüm kimyasalı ekleniyor deterjana :)
buglemmom99 Melisaalagoz Dalan’ın Granüllü bebek deterjanını aldık oğlumda ev mis gibi koktu dolabı açınca bile buram buram koktu ve tam bebek kokusu çok hoş
Melisaalagoz Kokmaması daha iyi dmi hiç böyle düşünmemiştim 😂 peki 31 haftalıgız dayanamayıp yıkadık doğuma kadar tekrar yıkamam gerekirmi
Deletedmom_5 Melisaalagoz ay bende 31 haftalığım erken doğum riskim vardı yıkadım ama şimdi acaba tozlanırmı diye kafayı yiyom yarın üzerlerine poşet sericem toz almasınlar :)
NeSeli_Biyolog Melisaalagoz Ben henüz hastane çantası için falan yıkamadim ama yikarsam da temiz kumaşlara sarıp kaldırmayı düşünüyorum. Kimiside ağzı kilitli poşetlere koyup kaldırıyor ben havasız kalmaması taraftarıyım kumaşa tülbente falan sarmak daha mantıklı bence.
gulin-35 Melisaalagoz granul sabunla yıkadım dalının yumusatıcısını koydum cok guzel koktular ama yogun bı koku yok bebekler ıcın oldugundan heralde
esra556141 Melisaalagoz bende erkenden yikicam utulucem büyük bir hurcun icine doldurcam hepsini hicbise olmaz hem hava alır hemde temiz kalır
Melisaalagoz Deletedmom_5 buglemmom99 Kokunca bebek rahatsız oluyo diyolar ama bende koksun istiyorum yaa siz böyle yazınca 37. Haftamda fln ondan alıp tekrar yıkayasım geldi vallahi
Melisaalagoz NeSeli_Biyolog O zaman bende bunları ütüleme den kaldırayım 1 ay sonra tekrar yıkayayım sorun olmaz heralde iki kere yıkasam
buglemmom99 Melisaalagoz ben 30.haftama girdim yıkadım hepsini doğuma kadar kokuları uçuyor zaten hafif bi koku kalıyor o kadar yoğun kalmadı ama dolabı falan mis gibi koktu öyle yoğun bir koku değil dalin bebek şampuanı gibi hafif
Babybump Kokmaması tabi ki daha iyi bırakın kokmasın bebek kendisi mis gibi kokuyor zaten bebek kokulu deterjana ne gerek var :D
Taze_gebe Melisaalagoz dalin-uni baby vs ztn uzak durun içerikleri temiz değil daha bitkisel temiz içerikli ürünleri araştırın en azından yenidoğan hassas cikdi oluyor ilk etap için ztb sıfır koku olması gerekiyor kalıcı koku demek kimyasal içerik demek parfüm demek zarar demek ☺️
Taze_gebe Melisaalagoz ya hemen bi zararı olmaz ama elinizdeki bitince daha doğal bitkisel tercih edersiniz kokusuz olması daha iyi☺️ Sonuçta eskiden biz de dalinlerle büyümüşüz ama şimdi bilinçliyiz işte almıyoruz güya iş olsun🙊😂💘
Niisanannesii Melisaalagoz az mi bıraktınız acaba bende onu kullanıyorum kokusu gayet güzel kalıcı.ama ben açık havada kurutmadim ondan mı ki acaba 🤔