İyi geceler bebeğimin sarılık değeri 15 buçuk çıktı hastanede yatış verildi ışık alıyoruz, bol bol emzirmem gerektiğini biliyorum ama bebeğim göğsümün birini hiç almıyor ucu olmadığı için. Aç kalmış mama takviyesine de başladık. Bebeği bu değere yakın olan arkadaşlardan tecrübelerini almak istiyorum kaç günde eve çıktınız evde neler yaparak düşürdünüz başka ne yapabilirim lütfen yardımcı olun 🥺