Tugba2213
Arkadaşlar merhaba bugun doktra gıttım 30 haftalıgız allaha sukur bebek ıyı ama cok asagıda kafası asagıda dedi alttan muayene yapıcaktı ama olamadıgım ıcın yapamadı. Pruloton iğne oluyodum onu bıraktırıp ADALAT RONO 30mg yazmıs progestana devam et dedi adalatı hıc duymadım ve suan okuudgumda hamıle kullanamaz dıyo kafam karıstı. Kalp ılacı sanırım acaba kullanan oldumu hiç doktoru aradım ama ulasamadım sabaha kadar bekleyemıycem kullanan warsa yardımcı olursanz cok sewınırım🙏🏻🙏🏻