Melisaalagoz Hanımlar bursa şehir hastanesi ne giden varmı acaba randevu alamıyorum doğumda refakatçi alıyolar mı fln konuşalım
mucizemmmmmmmm Melisaalagoz gitmeyi düşünüyodum ama kesinlikle randevu alamıyorum vazgeçtim sonra kendi özel doktormla devam ettim
Fadimegvn Ben gidiyorum surekli randevu sistemini takip ediyorum cook zor yer buldum dun gittim hatta ama 10 gun sonraya randevu yok açılmıyor yer napacagimi bilmiyorum
Melisaalagoz Fadimegvn Ben 31 Mart’ta gittim en son o günden beri mhrs den bildirim gelmesini bekliyorum ama bi türlü alamadım 23 haftaliktim 30 haftalık olduk hala bekliyorum vallahi