Bende daha 9 haftalığım kahverengi lekem geliyordu Progestan hap olanı kullanıyordum.Ellerimde uyuşma yaptı,bir gün bayılttı her gün dengemi değiştirdi bıraktım.Doktorumla görüştüm lekelenme oldukça iç dedi 2 hafta sonra başka bir doktora daha gitmeyi düşünüyorum.