OznurAlaca bugün 36+3 üz iki gün önce sancılarım oldu gaz sancısı dedim ona bağladım 5 saat kadar gecmeyince ve çok fazla olunca doktora gittim nst de sancı çıktı ebe baktı açıklık yoktu doktor doğum sancısı bu çektiğin telaş etme dedi ciğer geliştirici iğne yapıldı doğumu durdurmak ilac yazdı ama yalancı demedi demin başka bir arkadaş yaklaşık aynı şekilde anlatmış ona yalancı sancı demişler 🤷