Beyza97 gebeliğin ilk 3 ayında vücut hala idrak edemediği için gebeliği adet sancısı vs gibi şeyler yasanabiliyormuş benim de ilk 3 ay her adet dönemi olan tarihte sancılarım olurdu ama çok dikkat etmeniz gereken haftalar bol bol su tüketin ve ayakları yukarı dikerek dinlenin.