OznurAlaca Hanımlar 28 haftalık ikiz gebesiyim son zamanlarda bebeklerinden biri sık sık toplanıyor ve sertleşiyor bu durum doğumun yaklaştığını mi gösteriyor erken doğum riskim var zaten o yüzden merak ediyorum yoksa normal mi ve devamlı gaz sancim var
Hulyaa12-- OznurAlaca Erken doğum riski olabilir eltimdde öyle devamlı kasılma oluyordu bir köşeye toplaniyordu doktor bir gece hastanede yatırdı erken doğum riski dedi devam ederse gel dedi bı doktiruna görün derim daha çok küçükler bende yeni doğum yaptım 36 haftalık 8 gündür küvezde dahada kalır dedi doktor aksatma bendede kasılma oluyordu devamli
susam_18 OznurAlaca bende 26+4 haftalık hamileyim bende de olmaya başladı hatta bugün 1 saat içinde birkaç kez. 10 saniye kadar sürüyordu. Bugün araştırınca sabah doktoruma gitmeye karar verdim.
[silindi] OznurAlaca gaz sancisi haraketsizlikten oluyor canim bil su ic yürüyüş yap soluna yat rahatlarsin bende 2 kizimdada oldu ikincimdeyim suan hala yurumedigim zaman haraket etmedigim zaman oluyor
OznurAlaca Hulyaa12-- Inşallah sizinde bebeğiniz biran önce eve çıkar sağlıkla bebeğinizle evinize gidersiniz inşallah
sevvalakkah Hulyaa12-- Bende 30+2 yim kasılmalarım bu hafta daha fazla oluyor ve daha fazla lavaboda gaz sorunum oluyor bebeğim genellikle sağ tarafıma toplanıyor ve orada çok baskı oluyor sizce bekliyeyim mi yoksa gideyim mi ? 27 mayısta randevum vardı normalde. Bebeğinizi hastaneden sağlıkla çıkarın inşAllah 🤲🏽
Cilekkz-22 susam_18 bende de oluyodu doktoruma sordum 1 2 dakika içinde geçiyorsa bişey olmaz ama 10 dakikadan fazla sürüyosa hemen hastaneye gel dedi
Fatimaa2 susam_18 26 haftalık ikizler bende bir süredir sertleşme oluyor bi de alt kısma baskı😐 siz Dr sordunuz mu ne söyledi acaba
Hulyaa12-- sevvalakkah amin inslalah sağolun gidin bence önemli çünkü kasılmaların boyleolioda erken doğuma sebep olduğunu bilmiyordum ama gidilmesi gerekmiş
HavvaMerve OznurAlaca Merhaba Benimde dediğiniz gibi oluyordu en son dayanamadım gittim dün ve doktor erken doğum riskin var dedi herşeyi yasakladı sadece lavabo için kalkacaksın dedi 🤦🏻♀️ Bence ihmal etmeyin biran önce gidin
aysutemiz OznurAlaca merhaba bende 38+0 hamileyim sertleşme toplanma kasılma oluyor yanı sancı. iki gün hastanede yattım serumla durduruldu kasilmam 10 dakika da bir geliyordu kasılma .sezeryan olduğu icin bir hafta daha dursa daha iyimiş bebek için çok şükür kasılmalarım durdu taburcu oldum .
Sumus Cilekkz-22 bende de oluyor bunlar demek ki sancı mi oluyormuş nefessiz kalıyorum resmen toplandığı zaman gün içinde 6 kere falan oluyor bu durum ama en fazla 3 dk sürüyor
Cilekkz-22 Sumus toplandığı zaman neden nefessiz kalıyosun ki bende olmuyo hiç doktoruna danış bence 🙄
Sumus Cilekkz-22 çünkü midemin üzerinde toplanıyor genelde baskı yaptırdığı için nefessiz kalıyorum az önce de sağ tarafıma toplandı mesela 1 dk sorna geçti
ElifLaren Merhaba geçmiş olsun Allah kucağınıza almayı nasip etsin. Doktora söyleyip nstye girmenizi tavsiye ederim
Cilekkz-22 Sumus anladım canım toplandığı zaman ayakta dur arkana yaslan otur rahay ettiğin pozisyonu bul