NebahatBoncuk Kizlar merhaba . Allah nasip ederse 20 mayista sezrryan olacam. Simdi midem yanior diye sut icim.dedim paketi yeni actim bi yudum aldim.bildiginiz ap acıydı tadı. Bisey olurmu bebege
birprensesvebirprensannesi NebahatBoncuk Yani 1 yudum sonuçta bişey olacağını düşünmüyorum tarihi mi geçmiş 🤷