MinnieMouse FatmaSagir ben yasamadim bu durumu ama doktorun herhangi bi riskin olmadigini soylerse zaten emzirmeye devam edebilirsin der. Dusuk riski oldugunda emzirmeyi biraktirabiliyolar. Yani yine doktorluk 🤷🏻♀️
Aysunduruu FatmaSagir bana dr kes demişti zehirlenme ve rahimde daralma var dediydi canım dr ne derse onu yap bence
Nazire_1994 Bana doktorum hamileliğin 6.ayına kadar emzirebilirsin dedi başka doktor da hiç bıraktırmana gerek yok dedi ama ben kendi doktorumu dinledim 6 aylık olunca hamileliğim bıraktırdım
aysimaninannesi58 Aynı hamile kalmışız. Kuzum şimdi 7 aylık 12 haftalık hamileyim. Emziryorum karnımdaki 6 aylık olana kadar devam edeceğim nasip olursa. Hayırlı olsun
FatmaSagir aysimaninannesi58 bebeğim 5 ay 20 günlük karnımdaki 9 haftalık bebeğim bu ara cok huysuz acaba sütüm mü yaramıyor diye düşündüm ama yarıyor sadece uyku zamanı cok huysuzlaşıyor
aysimaninannesi58 FatmaSagir ay bak bir benimki degil o zaman. Hamile kaldıgımdan beri çok huysuz. Ya ondan yAda gittikçe huylar değişiyor ondan
FatmaSagir Aysunduruu doktorum doğum yapana kadar emzire bilirsin dedi bende sütüm olduğu taktirde bebeğimde emerse emmeye devam edeceğim sanırım 4-6 ay atak dönemlerinde böyle oluyormuş şimdi biraz biraz düzelmeye başladı cok şükür 🙏