Merhaba kızlar bebeğim 35 haftalıkken gelişim geriliğinden doğum yaptım 32 haftayla uyumlu 2300 kilosu 7 gündür kuvezde emme refleksi olmadığı için su an 50 ml kadar cıktı beslenmesi hep anne sütü götürdüm eksik etmedim iki gündür de benim emzirmem için gidiyorum ama bebek alıyor göğsümü sonra uyyor ama biberonu çok gğzek alıyor sürekli uyyor çok üzülüyorum saatlerce uğraştım ama yok bi kaç defa cekiyor ama olmuyor ordaki hemşire göğüs ucumun büyük olduğunu o yüzden ememediğini kilo aldıkça emer dedi ama korkuyorum 1 hafta oldu artık eve gelsin istiyorum kuvezden çıktıktan sonra ya evde emmzse besleymezsem ya bebeğim kötü olursa düne göre 100 gram almış doğum kilosuna ulaştı ne zaman cıkacak hemşire emzirmezsen daha çıkamaz dedi