DuyguAlkan benim 33. Haftada oldu kaıslmalarım acılmam hastanede yattım tedavi gördüm sonra istirahatı evde devam ettim sadece yatıcan dedi ve şu anda 36+4 olduk ilaçkarı kestim bekliyorum lütfen kendine yorma sık dişini biraz sadece uzan wc banyo haricinde hiç kalkma doktor söylenesi gerekiyordu aslında bana kesinlikle ev işini bırakıyorsun yürüş filan de yapma hep yattım ki benim 2 cm acıklık vardı 🙈