Nazli8 Frlaket şekilde çakmağı boğazıma tutmuşlar gibi yanıyor. Ve ilk defa oldu hamileliğim boyunca. Ilık süt yaptım ama devam ediyor. Gabiscon yazmışlar forumlarda sizce başka ne yapmalıyım önerisi olan yazabilir mi 🙏🏽😢
ftmlgz Nazli8 ben elma yiyince bir nebze rahatlıyordum belki sizde de işe yarar ama gaviscon öneririm eğer yoksa kesin yazdırın çok güzel bir ilaç
Melikezel Nazli8 ay bilmez miyim o yanmayı gaviscon dışında hiç bi şey rahatlatmamıştı kaç şişe bitirdim bilmiyorum
prensannesi1661 Nazli8 lifli gıdalar tüketmeye calis canım bilirim o yanmayı 36 haftalık oldum kulaklarıma kadar yanıyorum resmen
birprensesvebirprensannesi Nazli8 valla çözüm bulursan banada söyle senin yine iyi bir kere olmuş 32+3 um ve ne yesem midem alev alıyor 3 haftadır yemeklerden tiksindim🤷
birprensesvebirprensannesi Melikezel Bana pek çare olmuyor kısa süreli etki gösteriyor sonra yine aynı 🤦