@tosya_08#15 evet heyecan ve sevinç tabiki var aylarca bu anlatı bekledim. Ama acemiyim ve öyle olumsuz şeyler duydum ki doğum esnasında bebeğide etkileyen bi çok şey. Bunlar bende sadece korku yapıyor. İnşallah hepimiz sağlıcakla kucağımıza alırız bebişleri 🙏