Zerden merhabalar bizim durumumuzda sizin gibiydi hala öyle kızım ama biz Nestle değilde rapor çıkarmıştı doktorumuz medikal özel mamalarda yine yanlış olmasın adını unuttum maalesef pahalıydı sizinki gibi günde 1 yada 2 tane içiriyordum ilk aylarda güzel etkisi oldu ama sonrasında çokta bir fark ettirmedi muzlu çilekliside vardı doktorumuz genetik kaynaklıda olabilir dedi ve biz kabul ettik artık bende eşimde öyle iri insanlar değiliz..hamileyken de gelişim geriliği vardı karnımda ama hala yaşıtlarından daha minik çok şükür sağlığı yerinde diyoruz ama geçen sene hergün 2 yk üzüm pekmezi 2 YK tahin karıştırıp istisnasız hergün yedirdim,hergün d vitamini ve balık yağını mutlaka içirdim uyumadan öncede 1 kase yoğurdunu yedirip öyle uyuttum ve gün içinde keçi sütü içiriyordum yoğurdunu bile keçi sütüyle yapıyordum çok iyi geldi bize yapmadıysanız tavsiye ederim..