ayseyilmazzzz6161 Sarellem benim ilk gün çok yoğun bi kan geldi. Bugün ikinci gün çok az oluyor tedirgin oluyorum
ayseyilmazzzz6161 Serendipity benimki de çok az geliyor tedirgin oldum açıkçası canım. Sezeryandan ilk çıktığımda çok yoğun kanadı. Sonra wc gittikçe kanadı 2.günümdeyim az az geliyor tedirgin oldum
Serendipity ayseyilmazzzz6161 hic endise etmeyin sezeryan dogumda normal kadar kanama olmazmis, nerdeyse 2 ay olucak benim de 40.gunde kontrole gittim doktorum hersey yolunda dedi 😊