Ilayda08 Ya kizlar ayaklarim bacaklarim ellerim acayip şiş duruyo kendimi ilk kez boyle goruyorum resmen şişligimi hissediyorum ama bu ödem mi kilo mu cozemedim doktorum bazi gebeler ilk dönemlerden sismeye baslar bazilari son zamanda siser dedi ama nasil ayirt edicem bunu anlamadm ya resmen corap giyiyorum bacagimla ayagim arası boğum boğum ellerim öyle
midekoruyucu Ilayda08 bence ödem ben se öyle oldum çorapları bi çıkarıyorum iz olmuş 😂 komik te duruyor boğum boğum böyle 😂 suyu da çok içiyorum ama hareketsiz kaldım iyice onun da etkisi var diye düşündüm ben
3uncuyeAnneOluyorum Ilayda08 Bildiğim kadarıyla ödemse basınca ciltte saniyelik beyazlık ve çukur oluşuyor… öyle ise, mutlaka yatarken ayaklarınız vücudunuza göre daha yüksek te olsun… yine de doktorunuza danışın
Ilayda08 midekoruyucu Günde 5 bin 6 bin adımdan fazlasina gecemedim su eksikligim olabilir ilac icmesem su hatirlamicam yada illa biri vericek huy iste su aliskanligim sifir ya😁
Ilayda08 3uncuyeAnneOluyorum aynen oyle oluyor denedim bastirip cekince bembeyaz oluyor ya cok sisman duruyorum
3uncuyeAnneOluyorum Ilayda08 internette bol bol ödem ile ilgili yazılar var, hamilelikte ödem nasıl atılır yazın hepsinden faydalanın… ama en önemlisi bol su tüketmek, kendinizi su içmeye zorlayın gerekirse, ve egzersiz
midekoruyucu Ilayda08 😂 ben kendime aynada bakıp gülüyorum, tam diyorum yaşlı ninelere döndün kızım yazık sana 😂
YagmurAnnesi Ilayda08 psikolojini bozacak bir şey yok kendini motive edebilirsin çok şükür Rabbim sana bu meleği nasip etti.. 💕yıllarca bebek haberi bekleyenleri düşün.. hiçte canını sıkma kolay mı bi can içinde… kilolar gider canın sağolsun ☺️ belki kendini kötü hissediyorsundur ama makyaj falan yap evde emin ol daha iyi hissedersin..
Ilayda08 midekoruyucu Hahahah kız giyim tarzım bile degisti nerde bol bisey yapısıyorum hemen paçalı donlar giyer oldum cok degisik bide hemen gobek beliriverdi bende 2 bucuk aylikken gobek meydana cikti simdi 4 aylik😁
midekoruyucu Ilayda08 😂 ben eşimin tişörtlerini giyiyorum diye gitmiş bana erkek reyonundan tişört almış 😂 bide bana diyor pijamalarımdan da giymek istiyosan giy 😂 paçalı don yaşlanınca giymeyi düşünüyorum şimdiden giyersem bizim herif beni boşar 😂😂😂😂😂
birprensesvebirprensannesi Ilayda08 Tuzdan uzak dur canım erken başlamış ödem dikkatli ol. Bendede başladı ama 7,5 aylığım yani baslamasi normal dikkat etmeye çalışıyorum sende çok dikkatli ol son aylarda daha çok oluyor