Tubasel5 bende 35+3 teyim bugun sancim benimde 50 lere cikti duzenli araliklarla. Doktorum sancin var hissetmiyomusun dedi yoo farketmedim dedim 😂 persembe sabah tekrar nst istedi duruma gore yol cizelim dedi bebegimde makat gelis duruyor. Bendeki cok dayanilmaz degil sadece karnimda sertlesiyor kasiliyor kisa sure. Yada benim aci esigim yuksek ben pek hissetmiyorum yani orasini bilmiyorum 😊