Yenianneee21 Kızlar ya 7+1 haftalık hamileyim canım aşırı çiğ köfte istiyor sizce ne yapmalıyım ya 😄 siz yediniz miii?
Aslhn12 Aysegul2210 ben hiç yemedim etli çiğköfte. Hep de bi ön yargım vardır kıyır kıyır çiğ et tadı var mı, et kokusu var mı, tadı çirkindir diye. Yani pişmeyen bir şey ne bileyim 🤷🏻♀️ Merak da etmişimdir
Aslhn12 Yenianneee21 maşallah kızlar 🧿 ben 7+5 im mide bulantısı ve kusmaktan iştahsızlık var. Keşke doymak bilmesem yemek yemek çok güzel ve değerli bir nimetmiş hamileyken daha iyi anladım.
Aysegul2210 midekoruyucu Hazır alnasin ya o çok kötü sağlıklı değil diğeri de değil ama onuda bilindik yerden alsın en azından ne konulduğunu bilir
midekoruyucu Aysegul2210 tamam işte çiğköftecilerden bahsediyorum ben de hazır diye 🙈 ben uzun zamandır almıyorum evde kendim yapıyorum mis gibi oluyor en azından içinde ne olduğunu biliyorum 😁
Bloggeranne_93 Yenianneee21 canım dısardakı çiğ köftecilerde hep etsiz zaten ömer usta vs. Onu yemende hıcbır sorun yok etli olan yasak. Ben kac kez yedim canın cekıyorsa ye tabıkı
Aysegul2210 midekoruyucu evet bimde falan almıştım ama bı ısırık alıp geri attım şiddetle tavsiye etmiyorum